Dette er hjemmesiden til Utleira Idrettslag. Her finner du informasjon om våre aktiviteter - alt fra beskjeder om treninger, cup'er og turneringer - til oversikt over treningstider, trenere og deltagere.

fredag 21. oktober 2011

Sesongavslutning: Tur til ÅRE helgen 4.-6.november

Jentene har over en lengre periode har vært kjempeflinke med å gå med flyers, så vi  tok i år en ordentlig sesongavsluttning for spillere og lagledelsen
- og reiste til Åre helgen 4.-6. november!!

Vi var borte fra fredag ettermiddag til søndag kveld.

På toget til Åre fikk vi egen avdeling i toget, og stemningen var på topp. Stemningen ble ikke mindre da vi ankom hotellet. Vi tok en kjapp innsjekk og spiste en sen middag. På kvelden (natten) ble det god stemning på rommene. Trenerne klarte ikke å la være - og varslet om løpetrening kl 07:30 - at det var kødd ble ikke varslet før kl 23:00

Til frokost lørdag kl 08:30, kom nesten alle presis. Noen jenter var faktisk og trente før frokost.
Dagen ble benyttet til fritid med bading, trening, lunsj, shopping og hygge på hotellet.

kl 15:30 ble alle samlet til konkurranser. Lag ble delt opp og det ble konkurrert i bowling og minigolf (hvor juksefaktiren var stooor....). Vi spiste så middag før vi fortsatte kvelden med konkurranser - spørsmål og praktiske oppgaver. Vi hadde lånt oss et konferanserom, og satt utover godteri til jentene. Trenerne hadde også vært på shopping på dagen, og kjøpt godteri som smakte fisk og bæsj (ifølge Renate). Godteriet ble spist av jentene til stor latter.
Målskårer nr 100 i sesongen fikk T-skjorte: Marthe E
Vi hadde også kåring av Årets spiller og spillernes spiller. Begge ble vunnet av Mia Emilie. Gratulerer
Årets toppskårer ble Marthe E. Bra jobba!

Søndag morgen var også nesten alle til frokost til rett tid :-)
Søndag ble også brukt til bading, bowling og kos på hotellet, før en sliten men glad gjeng tok toget hjem.

Lagledelsen takker dere jenter for en fantastisk hyggelig tur, med MYE latter!!
Dere er en MAGISK gjeng med jenter!